!!..find me here on this link..!!!

saya tak tahulah apa yg saya rasa.. saya nak cerita kat sini.,.

saya takde feel nak datang sekolah lagi...
mana taknye hari ni saya jumpe dia tak pernahnye dia nak cakap elok2..
SAKIT HATI BETUL...
sakit sangat lah hati ni.. 
YA ALLAH tolonglah hambamu ini yg tidak semena mena sakit hati ni..
apakah perkara yg sangat meyakitkan hati tu..?
biarlah saya dan dia saja yg tau ape sebabnye..
startnye hanyalah perkara yg sangat kecil tapi kini dah jadi besar..
saya rasa saya hanya berdiam buat waktu ini tidak pernah membantah apa yg pernah dikatakan oleh dia.. 
sebab dia terlalu EGO untuk mengakui kesalahannye...
tolonglah aku nak somebody yg boleh aku cakap.. 
tolonglah YA ALLAH berilah kesempatan bercakap itu kepada hambamu ini..
temuilah aku dengan seorang insan yg boleh jadi good listener kejap pada saya..

3 comments:

Anonymous said...

graicTaug
[url=http://healthplusrx.com/prolapse-of-the-uterus]prolapse of the uterus[/url]
ELEWLYSNUGS

Aleen Aiden said...

erk,kamoo ok kah?sabar ye.. ^_^

deannafara said...

hai aleen..
searang dah ok.. bende tu dah tinggal sejarah yg berparut sudaa..

Related Posts with Thumbnails