!!..find me here on this link..!!!

FORM 6..?? POLITEKNIK.. WHICH ONE ARGGHHH..!!!

aku dapat masuk form selepas menebus kekecewaan pada tawaran2 lepas..
namun aku terus bangkit dr kekecewaan lalu..

tak sangka pula nama ku dapat ditawarkan ke tingakatan 6..
selama ni ada gak la fikir maw masuk form 6 kan..
tapi tak sangka impian jadi kenyataan..
coz form 6 actually lagi tough dari exam uni..
jadi aku telah mempersiapkan diriku ini untuk sedia 'berlawan' dengan ke'tough'an itu..
take revenge untuk SPM lepas..
aku dapat kelas kemanusiaan(ART CLASS)..
..
lepas ni leyh la sambung ijazah terus d uni..
fast track...
ehehe..
insyaallah..
ngan izin tuhan aku buat bersungguh2 untuk STPM..

tapi..
ada tapinya..
jika aku dipilih ke POLITEKNIK..
dengan course yg agak bagus..
aku akan memulakan perjalanan hidupku d sana..
aku ingin menggapai cita-cita ku yg aku kecewa dulu..
aku maw terus maju dan terus maju kehadapan..
walaupon terpaksa bertempur dgn saat2 yg getir..
SURVIVAL IS LIFE DEAR..
NO WONDER U R ALONE OR NOT..
ITS A LIFE CYCLE..
U MUST TO FACE IT..
NO ONE..
BUT U DEAR..
REMEMBER THIS DEAR..
U R CHOSEN TO B IT..
SO TAKE IT..
TAKE UR REVENGE..

pls leave out ur comment here ok..
i need ur opinion..
pandangan anda adalah sangat penting bg saya..
HARAP MAKLUM..
uits da cam pengumuman polaks..
ehe..

FORM 6 OR POLITEKNIK..??
CONFUSING..

but 4 the better idea is what..??
u knoe..

aku akan daftar masuk ke form 6 isnin ni sementara menunggu keputusan poli keluar 13 mei ini(RABU)...
THEN JIKA DAPAT YG BGS NYE COURSE AKU AKAN KE SANA..
hurm..

OK X..????

No comments:

Related Posts with Thumbnails